找回密碼
 申請討論區帳戶
查看: 6959|回復: 3

有關觀星器材問題~

  [複製鏈接]
發表於 2008-12-17 02:30:40 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我想問一般用黎觀星的望遠鏡焦距係幾多?
如果想睇到月球的表面石坑,或者看到木星等較光星球的話應該買支甚麼鏡?
(只要睇到木星等較光星球個表面或睇得出佢係咩星就得,起碼比d唔識睇星軌的人見到都知係咩星。係咪一般好難做到?)

另外,如果玩開攝影的,拎支500mm以上的鏡可以等於天文望遠鏡嗎?

希望有c兄可以解答下~thx

另外我見有d朋友都問有關類似的問題,但好多c兄都答參加甚麼活動。其實我都好想參加,問題係唔通一個人咩都冇就連望鏡都冇支而且又咩都唔識就走黎咩? 就算真係有咁ga勇氣想黎都真係夾唔到時間lor~ 而且個人比較喜歡自學~
我希望c兄可以幫幫手,如果唔想講其他鏡ga,不如講吓你自已本身支鏡la~ thx!
發表於 2008-12-19 22:14:18 | 顯示全部樓層
"我想問一般用黎觀星的望遠鏡焦距係幾多?"
-->跟據不同設計,不同牌子,有好大分別。例如,C8的焦距係2032mm,C14的焦距係3910mm。
其實,一般的雙筒已經可以看到較多細節的月球。
如果要看清一個行星的細節,可能需要較高的倍率。但是,用肉眼都可以大約估到某一顆星是哪一個行星。
法則一,行星較光亮。木星在衝時可比天狼星更光。在這幾個星期,在日落後望向西面,你會見到一顆異常光亮的星星,那是金星。
法則二,行星不閃。雖說一閃一閃小星星,但行星基本上不會閃。
法則三,每顆行星的顏色不大相同。火星--紅色,土星--黃堨色,木星--白色。
法則四,內行星(水星金星)與太陽的角度距離有上下限,所以只能在日出前或日落後見到。
最後可參考天文年曆或天文software。

500mm以上的鏡頭在以下方面不等於天文鏡。
一、集光能力
天文鏡的大口徑可以把暗的星星或者深空天體看起來更光亮。
二、分辨率
它就是分開兩顆很相近的雙星的最高能力。

"另外我見有d朋友都問有關類似的問題,但好多c兄都答參加甚麼活動。其實我都好想參加,問題係唔通一個人咩都冇就連望鏡都冇支而且又咩都唔識就走黎咩? 就算真係有咁ga勇氣想黎都真係夾唔到時間lor~"
-->本人有時有時亦有此感,可能因為香港星友的數目實在太少。
發表於 2008-12-23 09:03:07 | 顯示全部樓層
黎緊(農曆年後)學會間中会在星期日下午二時舉行一些仪器研討会, 請留心日後公佈!
發表於 2008-12-23 09:12:08 | 顯示全部樓層
>我想問一般用黎觀星的望遠鏡焦距係幾多?

Depends on what you want to look at, usually longer than 1,000 mm.

>另外,如果玩開攝影的,拎支500mm以上的鏡可以等於天文望遠鏡嗎?

I am afraid that it is not that simple. Unless you are using very short exposure and shooting very bright objects like the Moon, you will need a equatorial mount to track the star's motion.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 申請討論區帳戶

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|香港天文學會

GMT+8, 2024-4-19 19:42 , Processed in 0.012299 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表